April 7th, 2014
Celebrity Style, Hot or Hmm
Hot! or Hmm… Shakira’s 49th Annual Academy Of Country Music Awards Zuhair Murad Fall 2014 Web Gown
By Faith

Shakira showed off her enviable physique at the 49th Annual Academy Of Country Music Awards in a Zuhair Murad Fall 2014 Web Gown:

shakira-49th-annual-academy-country-music-awards-zuhair-murad-fall-2014-gown-3

The detailing on the gown is exquisite — it’s definitely a statement-making piece!

zuhair-murad-fall-2014

This dress was gorgeous, but a chignon or ponytail would’ve allowed it to play centerstage properly.

shakira-49th-annual-academy-country-music-awards-zuhair-murad-fall-2014-gown-1

What do you think? Hot! or Hmm…?

shakira-49th-annual-academy-country-music-awards-zuhair-murad-fall-2014-gown

*Taylor Swift and Olivia Munn were also at the awards show, in J. Mendel and Reem Acra respectively. Thoughts on their choices for the night?

taylor-swift-49th-annual-academy-country-music-awards-j-mendel-crop-top-skirt-casadei-shoes-m2malletier-clutch

olivia-munn-49th-annual-academy-country-music-awards-reem-acra-gown

Images: Getty

Related Posts with Thumbnails
Be Sociable, Share!

7 Responses to “Hot! or Hmm… Shakira’s 49th Annual Academy Of Country Music Awards Zuhair Murad Fall 2014 Web Gown”

  1. I agree, she needed to pull her hair back with this dress so we can see all of the details. It’s definitely a show stopper!

  2. T1K says:

    Her hair washes out the dress. Gorgeous dress by the way

  3. Lulu says:

    I normally don’t root for her, but Taylor is that b!tch!!!

    Keep hanging with Karlie Kloss, she got you looking gooooooooood

  4. Mayra says:

    I usually don’t root for her, but Taylor is that chick!!!

    Keep hanging out with Karlie Kloss, she got you looking so goooooooooood! LOL

  5. Brandi says:

    If Shakira wants to keep wearing these types of dresses she needs to pull her hair back. And even with smoothed back hair she might also want to opt for a more dramatic face so it won’t look like the dress is wearing her. Nice dress though.

  6. Danielle says:

    i love the dress!!! ugh shakira is not givinig me life in it tho… taylor swift is serving with that leg action

  7. Drbeauty says:

    Shakira, darling… wearing makeup is not gonna kill you. We all know you’re gorgeous but plz do it for the children. Dress is gorgeous though.

Leave a Reply

Fashion Bomb TV

shopcandybomb

Fabulous Looks of the Day

Zoe Saldana seen out and about while promoting for her new film 'Guardians of the Galaxy' in New York City

Claire’s Life

claire sulmers kenny burns taraji p henson summer sizzle bvi 2014
shop fashion bomb boutique

Tags

Categories

Archives

Sponsors

Come-to-Pinktownusa-Banner-01 Celebrity Clothing special occasion dresses
Cheap shopping online for more fashion and beauty products sammydress.com
Latest Fashion Sammy Dress for Less
hairfactory-fashionbomb2 HOUSEOFCB-AD-FBDBANNER1

Advertise

hairfactory-fashionbomb2 SH1
blog advertising is good for you
Come-to-Pinktownusa-Banner-02 may2

OSHOPY.COM

Bras: Victoria Secrets, sexy, Plus Size Bras in the bigger greatest store online.

Karmaloop Coupons

LilysDress.com is the global leading online retailer for wedding dresses online

logo

View Mobile Version Google+